Rovatok

Linkblog

Utolsó kommentek

Címkék

1984 (1) against (1) anyád (1) bad (1) balatonszemes (2) bemutató (3) beszámoló (4) booking (1) boroskóla (1) break (1) budapest (2) buzipánkok (1) dolls (1) elindult (1) exploited (1) fanzine (2) film (1) freefest (1) győr (1) hardcore (1) hardcorepunk (1) hc (1) high (1) ignite (1) japán (1) kid (1) koncert (1) kuplung. (1) kurva (1) leptospirose (1) marina (1) metalcore (1) misfits (1) morality (1) nesze (1) nofx (1) nyár (1) orálisélmény (1) paks (1) pécs (1) pecsa (1) poetry (1) punk (5) punkrock (1) radio (1) ramones (1) redlineoffside (1) reflected (1) religion (1) rentokill (1) revue (1) rock (1) rockers (1) roll (1) school (1) semmikomoly (1) silence (1) something (1) sörgyár (1) szopjonleafaló (1) tapolca (1) tetoválás (1) the (1) toy (1) trash (1) underground (1) v2 (1) videó (1) video (3) videósdi (1) wassup (1) watchmybag (1) you (1) zene (1) Címkefelhő

Beszámoló - Freefest 2007

2007.08.05. 19:20 wdc

Mivel idén mi is játszhattuk a fesztiválon (kösz Zsolesz) csak a 3.napon mentünk, előtte próbáltunk. Péntek este mind a négyen nálunk aludtunk hogy senki ne aludjon el. 4kor kellett kelnünk, gondoltuk hamar bealszunk... hát ez 2kor sikerült... tamásunk felkelt fél4kor, hogy kávét készítsen nekünk, hát nem kedves? na valahogy elvergődtünk a buszig, a népligetben meg a lajosmizsei buszig, ott meg követtünk az ekszplojted pólós pánkokat, amiból sok volt, mondhatni idén ez volt a divat :) nagy meglepetésre megjelentek barátnőink, hogy most "most megnézünk titeket élőben". kiértünk a tanyára, tetszett a helyszín nagyon, csak nagyon meleg volt, de hát erről nem a szervezők tehetnek :) mivel mi kezdtünk odamentünk a szinpadhoz, kaloz fogadott minket ("tegnapelőtt nem csináltam semmit, tegnap nagyon be voltam rúgva, de összehozzunk, összehozzunk") boroskólával a kezében. El is kezdtük, ez volt az első fesztes koncertünk, nem is sikerült rosszul, bár zeneileg voltunk más sokkal jobbak is. Mindenesetre a visszajelzések elég jók voltak, és persze nagyon örültünk a lehetőségnek :) utánunk jött a Féényóc, akiket már régóta meg akartunk nézni, mert már többször is majdnem volt közös bulink de sosem jött össze. Kuszma azthiszem egy héttel előtte hagyta el a zenekart,és így egy kazettáról(!!) ment a dob, sony magnóról. siralmas volt. szerintem nem a legjobb formájukban láttam őket. ezután kihagytam pár koncertet, következő amire odamentem az iszonyat volt. sok koncertjükön voltam már, nagyon tetszik amit csinálnak és most is tudtak újat mutatni nekem.. az "adj fél évet" című számuk rappesítve.. isten! a linxnél leültünk, jó volt hallgatni barátnőink társaságában a nő vagy csak nőt ... :) amit nagyon vártam az a something against you volt, hát igen ezt így kell csinálni! bár ez nem amolyan közösen éneklős zene de hangulat az volt.. 2 részeg csávó véresre vezte egymást, meg egy óriási fadarabbal vertek mindent. a befejezés nagyonjó volt, utolsó hang, semmi beszéd kész lementek, pislogni sem volt időm. gyors és odavágós koncert! mindenképp megyek még. a new dead project szintén ez a kategória, illetve rajtuk egyszer voltam ajkán de akkor még nem ismertem a számaikat.szerintem kicsit szét voltak esve, de tetszett. főleg a great escape, mert hát azt ordítani KELL. a semmi komoly sem volt rossz bár ennyi jó koncert egymás után..el voltunk kényeztetve és nem tudtam most annyira értékelni, de ha nem lett volan akkor hiányzott volna. a következő amin voltam a böiler. nem is kell ragozni már mindenki megírta.. bár kicsit nekem hosszú volt, közben el si mentem sörért meg errearra. ja meg vettem egy hamisgulyást, ami isteni finom volt, kívánni se lehetett volna jobbat. Ami még elétmentő volt az a tanyavíz. ingyé és hideg. remélem hogy nem lesz hashajtó hatása mert egész sokat megittam belőle:) volt egy 5 literes bor a töbieknél ami durvamód melegvolt, nedehát van nekünk egy sanyikáknk aki megitta mind :) ilyen emberek kellenek a haverok közé.. ezután lezúztunk fegyelmezőre amit a szinpadtól kicsit meszebb állva néztünk. fáradtak voltunk, én már összeesés határán:) 5en voltunk, és így közösen volt egy 2 szeméyles sátrunk és 1 hálózsákunk. mivel a sátor az enyém volt meg én állítottam fel (sötétben!!!) és aludtam benne meg tamásunk.. a többiek keménynek akartak látszani és aztmondták majd ők alszanak kint... :) kimentm még a silver shinera, aki nagy örömömre eljátszotat saját stílusuba átültetve a "ha egy pisztolyt kapjhatnék" címú 88-as csoport dalt. ez méltó zárása volt a napnak mentem is aludni. másnap pakolás, mindenki tanybuszra vár, de végülis sikerült elérni A vonatot, ahol vehettünk kedvezményes jegyet is :) képket nézhettek a keksz oldalán, nem linkelem be, úgyis mindenki tudja :) a végére egy videó :

Szólj hozzá!

Címkék: video nyár boroskóla exploited freefest

A bejegyzés trackback címe:

https://wedontchange.blog.hu/api/trackback/id/tr64132951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása