Rovatok

Linkblog

Utolsó kommentek

Címkék

1984 (1) against (1) anyád (1) bad (1) balatonszemes (2) bemutató (3) beszámoló (4) booking (1) boroskóla (1) break (1) budapest (2) buzipánkok (1) dolls (1) elindult (1) exploited (1) fanzine (2) film (1) freefest (1) győr (1) hardcore (1) hardcorepunk (1) hc (1) high (1) ignite (1) japán (1) kid (1) koncert (1) kuplung. (1) kurva (1) leptospirose (1) marina (1) metalcore (1) misfits (1) morality (1) nesze (1) nofx (1) nyár (1) orálisélmény (1) paks (1) pécs (1) pecsa (1) poetry (1) punk (5) punkrock (1) radio (1) ramones (1) redlineoffside (1) reflected (1) religion (1) rentokill (1) revue (1) rock (1) rockers (1) roll (1) school (1) semmikomoly (1) silence (1) something (1) sörgyár (1) szopjonleafaló (1) tapolca (1) tetoválás (1) the (1) toy (1) trash (1) underground (1) v2 (1) video (3) videó (1) videósdi (1) wassup (1) watchmybag (1) you (1) zene (1) Címkefelhő

Beszámoló - NOFX, 2007.09.12. - Budapest

2007.09.15. 11:20 wdc

Mikor először olvastam róla még csak "azt hallottam hogy" meg "az ismerősöm ismerőse mondta hogy" hírként terjedt, hogy NOFX koncert lesz pesten, valamikor. Aztán később mikor már jegyet is lehetett rendelni, már biztos voltam benne, hogy megyek. Pedig már azthittem majd fognom kell magam és kimenni külfödre megézni őket, pedig nem szoktam kijárni koncertekre. Valamikor még nyáron megvettem a jegyet aztán el is jött hamar szeptember 12. Külön öröme volt a napnak hogy megtaláltam az elveszetnek hitt Hátsó Szándék pólómat, yeah! Hálisten nem volt sok órám aznap (már amire be kell menni) úgyhogy simán elértem a számomra legjobb buszt, 5re pesten is voltam. Fél 6felé értem a pecsához, nem voltak még ott sokan, azok is külföldiek voltak:) Míg vártam a többieket lenyomtan egy-két sört meg találkoztam pár emberrel akikkel dumáltam kicsit. Kaloz szerint megszegtem a szabályt, aznap nem szabad olyan zenét hallgatni, amilyen koncertre mész :D.. A többiek csak nem jöttek, gitárosunktamás ért csak oda, de ő meg nem jött a koncertre.. megírtam a többieknek, hogy nem várom meg őket, bementem, kiváncsi voltam a Reflectedre is, mit tudnak élőben.

Elég kevesen voltak még bent, szereztem is magamnak jó helyet elől. Innen néztem végig őket, nekem tetszik a zenéjük, bár nem nagyon hallgatok már "kalifornia-poppos-punk" zenéket, de azért összeségében tetszik. A számokat jól eljátszották, csak jó lett volna ha kicsit többet is nyújtanak ennél. Ez nem fikázás, hanem építő kritika szerintem:) a számok jók (bár kár hogy nem volt Fairlyke Voices) de több életet is vihetnének bele koncerten. Bár látszott rajtuk, hogy izgulnak, ez érthető is volt. Mindenesetre szívesen elhallgattam őket, jó volt.

Következett a Semmi Komoly, nagyon el volt találva a kezdés, Zsolti, az énekes-gitáros állt ki egyedül és nyomta el a Denial című daluk elejét. A koncert végig nagyon állat volt, profi, lendületes, látszik hogy sokat készültek rá! Sorba jöttek a slágerek, a személyes kedvenceim mint pl az előbb említett Denial, a We Are Free, Hősi Halál, valamint az új Nézz Körbe című daluk is nagyon bejön.. Ekkorra már elég sokan voltunk bent a teremben, sokan énekelték/ordították a dalokat, tökéletes volt.
Valamelyikük közölte a közönséggel hogy mégegy meglepetés előzenekar lesz.

Én még nem tudtam, nem ért el a hír, hogy az Ignite lesz az. Örültem nekik, régen láttam őket utoljára. Azthiszem talán a 2005ös szigeten.. Végre hallottam az újabb dalokat is élőben, aminek a legjobban örültem az a Live for Better Days volt, ami még sokkal jobb élőben mint hittem. Nem szarakodtak sokat, lenyomtak laza fél órás pörgős koncertet.
Zoli aztmondta hogy Fat Mike kérte meg őket hogy játszanak előttük, bár nem értettem tisztán minden szavát, de valami ilyesmi volt. Végeztek ők is, felkonferálták a NOFXet.

Pakoltak a NOFX ródok, szereltek sokat, közben megtaláltam a dobosunkat aki pár sorral hátrébb áltt, de nem adtam fel a jó helyet, amit már a Reflected alatt megszereztem.
Jöttek Fat Mikeék, az intró után rögtön az egyik kedvencemet, a Dinosaurs will die-t nyomták. Most nem fogom végig elmesélni a koncertet(nem is tudnám)...nyomták sok kedvencemet (Bob, Dont Call Me White, The Brews, Kill All The Whiteman, Franco Unamerican, Stinckin' In My Eye, Linoleum, Perfect Goverment, az újról is tetszik a Leaving Jesusland) ugyanakkor hiányoltam is pár számot, de gondoltam hogy nem fogják játszani az összes kedvencemet, szóval nem voltam csalódott egy kicsit sem. Ha lesz egy helyes setlist, azaz ha valaki aki elkapta a végén az összegyűrt számlisát az leírja valahova akkor majd a beszámoló végére belinkelem azt is. Számok között sokat poénkodtak, aminek kb a 80%át értettem is, egyik kedvencem volt mikor hazaküldték a németeket (asszem, de lehet ezt félreértettem), meg Ausztriára mondta Fat Mike hogy a kenguruk földje (ezzel is Bush fikázta mert ő nemrég ezt komolyan így mondta) de aztán El Hefe kijavította, hogy az Ausztrália. Sokat mozogtak a számok közben, Melvin azt is megengedte hogy valaki megpöngesse a gitárját. Mikor Fat Mike ment közel a közönséghez valaki paraszt módon megpróbálta ellopni a sapkáját... Miért?..
Jó kis mozgás volt elől ahol álltam, jóléreztem magam, bár lepogózták a fényképezőm, de megnyugodtam semmi baja nem lett, csak kiestek az elemek, de biztonságibácsi visszaadta. Ők meg nagyon agreszívak voltak, egy srác beugrott bádiszörfölni, azok meg tépték vissza, mintha nem lenne nekik mind1. A legnagyobb meglepetés a végén ért, Fat Mike kidobta a basszerját a közönségbe.. nem kicsi tömegverekedés alakult ki, hálisten nem ott ahol voltam. Bár lehet nem lenne baj, ha megszereztem volna :D Hefe is úgy csinált mintha kidboná, de abban biztos voltam hogy nem teszi meg, mert ő mindig azon a Fender Telecasteren játszik. Azthittem a kisérőcint is csak poénból akarják kidobni hisz az vicces tud lenni, ha úgy dobja mint a Xéna a tévébe'.. De aztán végülis repült az is.. Én meg örültem nagyon hogy Hefe hozzámvágott egy pengetőt! El is tettem zsebre gyorsan.
A koncert végeztével megkerestem kedvenc dobosunkat, majd elindultunk a ruhatár felé, de láttuk hogy ez itt most esélytelen.. Megnéztük inkább a Merchet, gazdagabb is lettem egy El Hefes Nofx pólóval :). Nagynehezen kivettem a táskám, aztán elindultunk. én még nem tudtam hova, még volt kb 5 órám a buszomig. Elmentünk gyalog + éjszakai busszal a Petőfi híd budai hídfőig, majd ott szétváltunk a pesti haveroktól.. Onnan laza séta a népligetig, mivel nagyon ráértünk. Szerencsére hideg nem volt, hamar eljött az 5óra és indult a busz. Vicces volt a sok friss, iskolába tartó srácoklányok közt a leglehetetlenebb pozokban próbáltam alduni. 7 körül a koleszba visszaérve, befeküdve az ágyba nyugtáztam hogy mocskosul óriási volt a tegnap este.
köszönöm a figyelmet!

nofx - bob @ budapest : https://youtube.com/watch?v=tZhNCpgIl1A
/én vettem fel, mivel közel álltam a hangminőség nem lett túl jó/

képek videók itt: http://href.hu/x/3ikc

update: itt a setlist (köszönet "that girl"-nek)

2 komment

Címkék: budapest beszámoló nofx ignite semmikomoly reflected

A bejegyzés trackback címe:

https://wedontchange.blog.hu/api/trackback/id/tr18166006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

that girl 2007.09.18. 20:33:58

Hello! Én szereztem setlistet, ha kell, szívesen elküldöm! Csak mondj email címet!

Nóri 2007.09.18. 22:27:25

hello;) hehe akkor látásból tudom is h ki vagy
süti beállítások módosítása